Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie zachęca osoby fizyczne oraz podmioty gospodarcze do składania wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Miasta Ełku.
Dofinansowanie obejmuje koszty związane z demontażem, transportem i utylizacją pokryć dachowych lub innych elementów zawierających azbest. Natomiast dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć.
Aby ubiegać się o dofinansowanie należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta (pok. 114) kompletny wniosek wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę potwierdzone datą wpływu przez Starostwo Powiatowe w Ełku. Wnioski przyjmowane są do 15 lutego 2017 r.
Dokumenty (do pobrania) wymagane do złożenia wniosku o dofinansowanie:
2. Oświadczenie ws braku zgłoszenia budowlanego do Starostwa Powiatowego w Ełku
3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
5. Oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej oraz działalności w rolnictwie
Formularz wniosku dostępny także w UM Ełku, ul. Piłsudskiego 4 (pok. 242, II piętro) oraz na stronie
http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=87845
Informacji o programie udziela Związek Międzygminny ?Gospodarka Komunalna? w Ełku, ul. Piłsudskiego 10, tel. 87 732-60-97. Więcej na:
? www.wfosigw.olsztyn.pl/2017/01/30/programy-dotacyjne-2017-usuwanie-azbestu/
? http://www.elk.pl/files/multimedia/files/2cc201e0015803f4c5dc5bf546120dd3.pdf